Ραλλού Παναγιώτου
Η Ραλλού Παναγιώτου απαντάει στο ερωτηματολόγιο του Προυστ

Ποια είναι η δική σου ιδέα της τέλειας ευτυχίας
Ενα μακροβούτι κάτω από τη θάλασσα με ανοιχτά μάτια, μπροστά από μια συγκεκριμένη παραλία, με τις ακτίνες του ήλιου να δημιουργούν φωτεινές ραβδώσεις πάνω στην άμμο του βυθού ενώ κάποιοι με περιμένουν
Ποιος είναι ο μεγαλύτερός σου φόβος
Οι φόβοι μου αφορούν κυρίως την κατάσταση άλλων
Ποιο χαρακτηριστικό αποδοκιμάζεις περισσότερο στον εαυτό σου
Οταν δεν ακολουθώ το ένστικτό μου
Ποιο χαρακτηριστικό αποδοκιμάζεις περισσότερο στους άλλους
Το να είναι ικανοί για όλα
Ποιον ζωντανό άνθρωπο θαυμάζεις περισσότερο
Την ψυχαναλύτρια μου
Ποια είναι η μεγαλύτερη σου δαπάνη
Τα έργα μου
Ποια είναι η ψυχική σου διάθεση τώρα
Περίπου καλή
Ποια θεωρείς ως την πιο υπερεκτιμημένη αρετή
Την κανονικότητα
Σε ποιες περιπτώσεις λες ψέματα
Προτιμώ να υπεκφεύγω
Τί δεν σου αρέσει περισσότερο στην εμφάνιση σου
Ό,τι δεν μου άρεσε έχει γίνει το αγαπημένο μου
Ποιον ζωντανό άνθρωπο απεχθάνεσαι περισσότερο
Είναι πολυάριθμη κατασκευή παρά άνθρωπος
Ποια αξία σου αρέσει περισσότερο σε έναν άνδρα
Θα άλλαζα την ερώτηση σε ‘Ποια αξία σου αρέσει περισσότερο σε ένα άτομο’ και θα απαντούσα, η λάμψη αθωώτητας στο βλέμμα
Ποια αξία σου αρέσει περισσότερο σε μία γυναίκα
Βλ. ερώτηση 12
Ποιες λέξεις ή φράσεις χρησιμοποιείς περισσότερο
Πραγματικά
Τί ή ποιος είναι ο μεγαλύτερος έρωτας στη ζωή σου
Οι δικοί μου
Πότε και που αισθανόσουν πιο ευτυχισμένος
Στο δάσος στα τέλη του Αυγούστου
Ποιο ταλέντο θα ήθελες να έχεις περισσότερο
Της κηπουρικής
Αν θα μπορούσες να αλλάξεις κάτι στον εαυτό σου τί θα ήταν
Θα άνοιγα πιο νωρίς τις κουρτίνες
Ποιο θεωρείς ότι είναι το μεγαλύτερο κατόρθωμά σου
Έφτασα εγκαίρως σε μια κρίσιμη συνάντηση που δεν με περίμεναν
Αν πέθαινες και ερχόσουν ως άνθρωπος ή ως ζώο τί θα επέλεγες
Θα επέλεγα έναν μυθολογικό συνδιασμό.
Που θα ήθελες να ζεις;
Σε μια εναλλάγή τόπου και χρόνου
Ποιο από τα πράγματά σου θεωρείς ως θησαυρό σου
Κάποια σημειώματα, φωτογραφίες, τις συλλογές μου και μια μολυβοθήκη
Ποια πιστεύεις ότι είναι η χειρότερη μορφή δυστυχίας
Ύπάρχουν πολλές μορφές δυστυχίας αλλά δεν γνωρίζω ποιά είναι η χειρότερη
Ποια είναι η αγαπημένη σου ασχολία
Οι σημειώσεις
Ποιο είναι το χαρακτηριστικό που σε έχει σημαδέψει στη ζωή σου
‘Ενας ετεροχρονισμός
Τί εκτιμάς περισσότερο στους φίλους σου
Τους ίδιους
Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σου συγγραφείς, καλλιτέχνες ποιητές
Lorenzo Lotto, Arnold Boecklin, Charlotte Posenenske, Isa Genzken, Fassbinder, Κουνέλλης, Bernhard, Koltès, Woolf, Παπαδιαμάντης
Ποιος είναι ο ήρωας σου στα βιβλία
Οι άνθρωποι του Μπέκετ
Με ποια ιστορική φιγούρα ταυτίζεσαι περισσότερο
Με τους αφηγητές και τους αναλυτές
Ποιοι είναι οι ήρωές σου στην πραγματική ζωή
Όσοι αγωνίζονται να επιβιώσουν και όσοι τους βοηθούν
Ποια είναι τα αγαπημένα σου ονόματα
Ιωάννης ή Γιάννης ή John
Τί δεν σου αρέσει
Οι πρόχειρες ανακαινίσεις
Για τί έχεις μετανιώσει περισσότερο
Για κάποια καλοκαίρια που χάθηκαν
Πως θα ήθελες να πεθάνεις
Πλήρης
Ποιο είναι το motto σου
Θα δανειστώ το Dum spiro spero που έλεγε ο πατέρας μου μειδιώντας ελαφρά
Η Ραλλού Παναγιώτου γεννήθηκε στην Αθήνα. Ζει στην Αθήνα και την Γλα-σκώβη.
Στις ατομικές εκθέσεις της συμπεριλαμβάνονται οι : Incorporeal Bundles, Ber-nier/Eliades, Αθήνα (2017), Two-hander, Signal, Μάλμο (2017), David Adamo and Rallou Panagiotou (έκθεση 2 ατόμων), Ibid., Λονδίνο (2016), ProtoCopies, House for an Art Lover, Glasgow International, Γλασκώβη (2016), Kalypso Volume II, Radio Athènes, Αθήνα (2016), Lycra Proper, Δύο Χωριά, Μύκονος (2015), From Shampoo to Snakes, Ibid., Λος Άντζελες (2014), Liquid Degrade, Riis, Όσλο (2013), Second Plateau, Melas/Papadopoulos, Αθήνα (2013), Rallou Panagiotou, Ibid. Liste, Βασιλεία (2013), Artist & Engineers, Ibid, Remap KM, Αθήνα (2011), Exaggerate the Classics, Ibid., Λονδίνο (2010), Heavy MakeUp, AMP, Αθήνα (2010), 4x4 : Rallou Panagiotou, Transmission, Γλασκώβη (2009).
Τα έργα μου είναι γλυπτικές τοπολογίες όπου αντικείμενα και περιβάλλοντα συνδέονται με το σώμα. Στο σύνολο του έργου μου, το μάρμαρο συνυπάρχει σε πολλαπλές μορφικές συνδέσεις με διάφορες συνθετικές επιφάνειες. Μέσα από αυτό των κώδικα υλικότητας επιτελείται μια ενσωμά-τωση της εμπειρίας βιωμένων χώρων, οικείων και θεσμικών.