Επεισόδιο 10
«Η πόλη»

Τεχνική πρόβα

Δημοσίευση video: 29/05/2020 10:00

Ο σκηνοθέτης Κοραής Δαμάτης και οι ηθοποιοί Μαρία Καβουκίδου, Στέλιος Καλαϊτζής και Περικλής Μοσχολιδάκης συναντιούνται για μία από τις τελευταίες πρόβες τους, πριν από την τελική παράσταση, και κάνουν ένα πέρασμα των σκηνών του έργου. Επίσης, η σκηνογράφος-ενδυματολόγος του έργου, Άση Δημητρολοπούλου, φέρνει τη μακέτα του σκηνικού, προκειμένου να κατατοπίσει το σκηνοθέτη, σχετικά με τους χώρους όπου θα κινηθούν οι ηθοποιοί και, τέλος, η φωτίστρια Άννα Σμπώκου, με τη βοήθεια φωτιστικών ινών, θα προσδιορίσει φωτιστικά το σκηνικό χώρο!

Σκηνοθεσία – Καλλιτεχνική Διεύθυνση Φεστιβάλ : Κωνσταντίνος Κυριακού
Παρουσίαση – Συγγραφή σεναρίου : Κατερίνα Μπιλάλη
Τηλεσκηνοθεσία – Μοντάζ – Κάμερα : Νικόλαος Μπίκας
Οργάνωση παραγωγής – Κάμερα : Παναγιώτης Τουρκίστας
Ηχοληψία : Σωτήρης Γεωργαντάς

Μας ενδιαφέρουν οι εντυπώσεις σας

Μπορείτε, χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα, να μας μεταφέρετε τις εντυπώσεις σας από το παραπάνω video.

Κανένα στοιχείο σας δεν θα κοινοποιηθεί και δεν θα χρησιμοποιηθεί για κανένα λόγο πέρα από πιθανή επικοινωνία για περισσότερες πληροφορίες ή απαντήσεις σχετικές με το μήνυμά σας.

Απαντήσεις σε ερωτήματα επισκεπτών

α)κα. Σμπώκου πως ακριβώς βοηθάει η χρήση των φωτιστικών ινών τον φωτιστή στην δουλειά του;
 


Οι οπτικές ινες είναι ένα καλο εργαλείο οπτικοποιησης ενός φωτιστικού αποτελέσματος. Βοηθά την ομάδα (σκηνοθέτης, σκηνογράφος κλπ) να κατανοήσουν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Μπορεί να πάρει και φίλτρα για χρωματισμό καθώς και φακούς για διαχείριση της φωτεινής δέσμης. Σήμερα αυτή η διαδικασία γίνεται κυρίως ψηφιακά, η μακέτα, τα φώτα κ.ο.κ. αλλά οι οπτικές ινες παραμένουν ένας εύκολος και ευέλικτος τρόπος για να αποδοθεί μια ατμόσφαιρα στην μικρή κλίμακα.

 

β) κα. Σμπώκου υπάρχουν αλλαγές κατά το πέρασμα από τη "μικρή στη μεγάλη κλίμακα'';
 


Υπάρχουν πάντα αλλαγές κατά το πέρασμα από τον σχεδιασμό στην εφαρμογή και είναι ενας από τους λογους που κάνουν  την Τεχνική πρόβα πάρα πολύ σημαντική για ένα ολοκληρωμένο αποτέλεσμα. Δεν είναι όμως τόσο η αλλαγή κλίμακας που προκαλεί τις αλλαγές, είναι κυρίως η δυναμική του κάθε έργου. Μια φωτιστική συνθήκη μπορεί εύκολα να αποτυπωθεί με ακρίβεια στην μεγάλη κλίμακα μιας σκηνής. Η ζωντανή και φυσική ροή μιας παράστασης όμως θα προκαλέσει αλλαγές και τροποποιήσεις για το καλύτερο ‘δέσιμο’ όλων των στοιχείων που απαρτίζουν μια θεατρική παραγωγή.

FOLLOW US

Youtube Instagram
Gravity custom web